اصول صحیح برندسازی
- داشتن هدف
- تحقیق بازار
- تشخیص مخاطبان
- شعار برند
- اهمیت لوگو - نشان تجاری
- نمایش برند
- خدمات مشتریان
- وفاداری به ارزشهای برند
- توجه به بازخوردها
شرکت هادیان توسعه فردا برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره و ثبت برند در کشور می باشد .
اصول صحیح برندسازی
شرکت هادیان توسعه فردا برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره و ثبت برند در کشور می باشد .
از جمله عوامل اصلی رد تقاضای ثبت برند تجاری به شرح ذیل است :
- برند قبلاً به ثبت رسیده باشد.
- علامت تجاری وجه تمایز نداشته باشد.
- علامت گمراه کننده باشد.
-علائمی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه هستند.
آیا اجباری در ثبت برند وجود دارد؟
قانون تجارت کشور ثبت برند را جز در موارد زیر برای هیچ شرکت یا واحد تولیدی، خدماتی و تجاری اجبار نکرده است:
ثبت برند لوازم آرایشی که به صورت مستقیم روی پوست استفاده می شوند
داروهای مخصوص مورد استفاده پزشکان
محصولات غذایی عرضه شده در بسته بندی یا ظروف مخصوص
نوشیدنی ها و آب های گازدار